یــزد کــلاس

آموزشگاه و مدرس‌یاب تخصصی شهر یزد

لیست کلاس های آموزش زبان فرانسه در یزد

با توجه به پرطرفدار بودن یادگیری زبان فرانسوی، در این صفحه از سایت یزد کلاس، به معرفی لیست کلاس های آموزش زبان فرانسه در یزد پرداخته ایم. شما همشهریان عزیز می‌توانید با کلیک بر روی هر مورد، جزئیات آن را مطالعه نموده و شماره تماس و آدرس کلاس را مشاهده بفرمایید.

فیلتر آموزشگاه یا مدرس شخصی؟
عکس پروفایل - کد L14-T
آموزشگاه زبان | کد L14-T
Location
بلوار مدرس | بلوار پاسداران
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: انگلیسی | آلمانی | فرانسوی
عکس پروفایل - کد L12-T
آموزشگاه زبان | کد L12-T
Location
اکرمیه
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: انگلیسی | آلمانی | فرانسوی | چینی | عربی | مکالمه زبان
تصویر پیش فرض پروفایل کلاس
آموزشگاه زبان | کد L10-T
Location
امامشهر
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: انگلیسی | آلمانی | فرانسوی | چینی | ترکی استانبولی | روسی
عکس پروفایل - کد L7-T
آموزشگاه زبان | کد L7-T
Location
آزادشهر
People
عمومی | خصوصی | آنلاین
Book
آموزش: انگلیسی | آلمانی | فرانسوی | ترکی استانبولی | عربی | ایتالیایی | مکالمه زبان
تصویر پیش فرض پروفایل کلاس
مدرس زبان فرانسه کودک | کد L6
Location
خیابان مهدی
مدرس خانم
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: فرانسوی
فیلتر آموزشگاه یا مدرس شخصی؟
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
بلوار مدرس | بلوار پاسداران
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
اکرمیه
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
چینی
عربی
مکالمه زبان
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
امامشهر
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
چینی
ترکی استانبولی
روسی
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی | آنلاین
آزادشهر
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
انگلیسی
آلمانی
فرانسوی
ترکی استانبولی
عربی
ایتالیایی
مکالمه زبان
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
خیابان مهدی
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
فرانسوی
توضیحات این رشته

کمیک طنز صحبت کردن به زبان فرانسه

امروزه یکی از زبان‌های خارجی بسیار محبوب در بین افراد، زبان فرانسوی است. این زبان از نظر اهمیت و کاربرد در میان برترین زبان‌های خارجی در دنیا قرار دارد. به همین دلیل آموزش زبان فرانسه در یزد هم مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
البته ما قبلا در صفحه دیگری از سایت یعنی آموزشگاه های زبان یزد، لیست مراکز آموزشی یزد که زبان‌های خارجی مختلفی را تدریس می‌کنند معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از بین آن‌ها بررسی و انتخاب نمایید.
با این وجود در این صفحه، به طور اختصاصی، دوره‌های آموزش زبان فرانسوی در یزد را لیست کردیم. در ادامه نیز قصد داریم نکات جالبی را راجع به زبان فرانسوی ارائه کنیم. علاوه بر این، می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا آموزش زبان فرانسه اهمیت بالایی دارد؟ با سایت یزد کلاس در ادامه همراه باشید تا با این زبان شیرین جهانی بیشتر آشنا شوید.

یادگیری زبان دیپلماسی با شرکت در کلاس زبان فرانسوی در یزد

نقشی مهم در دنیای دیپلماسی

همه ما می‌دانیم که زبان انگلیسی زبانی بین‌المللی بوده که ارتباطات جهانی با آن معنا پیدا می‌کند. در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تفریحی و ... زبان انگلیسی می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. با این وجود این تمام ماجرا نبوده و زبان فرانسوی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
علاوه بر انگلیسی، زبان فرانسوی نیز در دنیای دیپلماسی نقش بسیار مهمی دارد. بسیاری از موسسات بین‌الملی، زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کرده‌اند. برای مثال سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، کمیته بین‌المللی المپیک، صلیب سرخ و بسیاری از دادگاه‌های بین‌المللی، زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی استفاده می‌کنند. بدین ترتیب می‌توان به لزوم شرکت در دوره زبان فرانسوی در یزد پی برد.

چند نفر در دنیا در حال یادگیری زبان فرانسه هستند؟

آماری جالب

اگر علاقه‌مند به آموزش فرانسه در یزد هستید، قطعا آمار جهانی یادگیری این زبان برای شما جالب توجه خواهد بود. آمار جهانی نشان می‌دهد، هم اکنون 120 میلیون دانش‌آموز در سراسر دنیا توسط 500000 معلم در حال یادگیری زبان فرانسوی هستند. به همین دلیل است که روز به روز تعداد کسانی که می‌توانند به این زبان صحبت کنند، در حال افزایش است.

عجیب‌ترین نکته راجع به زبان فرانسه

یک نکته

یکی از عجیب‌ترین حقایقی که راجع به زبان فرانسه وجود دارد، این است که تا بعد از انقلاب فرانسه در کشور فرانسه به طور گسترده از این زبان استفاده نمی‌شد. در واقع در مناطق کوچکی از این کشور از این زبان با گویش‌های مختلفی استفاده می‌شد، اما استفاده گسترده از آن به چشم نمی‌خورد. این در حالی بود که تا قرن نوزدهم، زبان فرانسه بیشتر در کشورهایی چون آلمان و هلند مورد استفاده قرار می‌گرفت. آموزش زبان فرانسوی در یزد می‌تواند شما را با تمام جزئیات این زبان و سرگذشتی که داشته به خوبی آشنا کند.

کلمات فرانسوی با کاربردی جهانی

فرانسوی، اما جهانی!

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس فرانسوی در یزد این است که شما واژگانی را می‌آموزید که کاربردی جهانی دارند. غذاهای فرانسوی شهرتی جهانی دارند. از این رو بسیاری از واژه‌های مربوط به آشپزی در زبان فرانسه برای افراد زیادی آشنا بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال واژه‌هایی چون Chef، blanching، sautéing و julienne واژه‌های بسیارکاربردی هستند که ریشه‌ای‌ فرانسوی دارند.

سلبریتی‌هایی با تسلط به زبان فرانسه

افراد مشهور، این بار فرانسوی

اگر به دنبال آموزش زبان فرانسه در یزد هستید، شاید برای شما جالب باشد که بدانید چه سلبریتی‌هایی در سطح دنیا می‌توانند به زبان فرانسوی صحبت کنند. جوزف گوردون-لویت، تام هیدلستون، شکیرا، جودی فاستر، گوئینت پالترو، بردلی کوپر و جانی دپ، از جمله افرادی هستند که به زبان فرانسوی مسلط بوده و کلیپ‌هایی از صحبت آن‌ها به زبان فرانسوی در اینترنت موجود است.

فرانسوی زبانی بدون w!

حرف W، ممنوع!

یکی دیگر از نکات جالبی که در کلاس زبان فرانسوی در یزد با آن مواجه می‌شوید، عدم حضور w در این زبان است. البته ممکن است با کلمه‌هایی مثل Wifi و WC مواجه شوید که این کلمات ریشه‌ای‌ غیرفرانسوی دارند.

رمانی عجیب به زبان فرانسوی

از طرفداران رمان هستید؟

اگر در کلاس زبان فرانسوی در یزد شرکت کرده باشید، متوجه خواهید شد که حرف e در این زبان بسیار پرکاربرد است. با این وجود در سال 1969 یک نویسنده فرانسوی زبان به نام ژرژ پرک، رمانی با نام La Disparition منتشر کرد. در نوشتن این رمان، پرک سعی کرده تا از هیچ کلمه‌ای‌ که با استفاده از حرف e نوشته می‌شود استفاده نکند!
رایج بودن حرف e در زبان فرانسه از یک سو و طولانی بودن داستان رمان از سوی دیگر باعث شده تا این داستان، یک داستان بسیار مشهور در کشور فرانسه باشد. بنابراین اگر به زبان فرانسه تسلط دارید، خواندن این رمان می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

با شرکت در یک دوره آموزش زبان فرانسه در یزد، با یک زبانی با کاربردی جهانی آشنا خواهید شد

فرانسوی، کاربردی به وسعت جهان

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که زبان فرانسوی تنها در کشور فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما لازم است بدانید که با شرکت در یک کلاس زبان فرانسوی در یزد قادر خواهید بود با سیصد میلیون نفر در سراسر جهان صحبت کنید! البته طبق آمار پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 تعداد افرادی که به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند به 700 میلیون نفر در دنیا برسد.
این زبان در 5 قاره در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازمان OIF یک سازمان جهانی متشکل از کشورهای فرانسوی زبان است. در این سازمان 88 کشور از سراسر دنیا عضو هستند. بدین ترتیب زبان فرانسه را می‌توان دومین زبان خارجی مهم بعد از زبان انگلیسی و پنجمین زبان پرکاربرد دنیا دانست.
علاوه بر این تنها زبانی که در کنار زبان انگلیسی در اکثر کشورهای جهان تدریس می‌شود، زبان فرانسوی است. با مروری بر تمامی این ویژگی‌ها می‌توان فهمید که چرا آموزش زبان فرانسه در یزد تا این اندازه پرطرفدار است.

خودنمایی در بازارهای جهانی با شرکت در دوره‌های آموزش زبان فرانسه در یزد

در بازارهای جهانی دیده شوید

آیا تاکنون به دنبال مزیتی بوده‌اید که رزومه شما را نسبت به رقبا پربارتر کند؟ به چه راه حل‌هایی در این زمینه رسیده‌اید؟ قطعا یادگیری یک زبان خارجی پرکاربرد می‌تواند مزیت مهمی در رزومه شما باشد که توجه هر کارفرمایی را جلب می‌کند. هر چند زبان انگلیسی یک زبان رایج و اولین زبان مطرح در دنیا است اما داشتن تسلط به زبانی غیر از انگلیسی می‌تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد. اما کدام زبان ارزش یادگیری دارد؟
کشور فرانسه سالهاست با برنامه اقتصادی صحیحی که چیده به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی دنیا شناخته شده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های مطرح جهانی تمایل به جذب کارمندانی دارند که به زبان فرانسه مسلط باشند. بنابراین شما می‌توانید با شرکت در یک کلاس زبان فرانسه در یزد شانس پیدا کردن شغلی بین‌المللی و معتبر برای خود را افزایش دهید.

فرانسوی ستونی برای دیگر زبان‌ها

شباهت زیاد با زبان‌های دیگر

بی‌شک زبان‌های اصیل در دنیا منشأ بسیاری از گویش‌ها و زبان‌های رایج در سایر ملل هستند. زبان فرانسه نیز یکی از زبان‌های اصیل و با قدمت زیاد در دنیاست. به همین دلیل واژگان و قواعد متعددی از این زبان به زبان‌های دیگر راه پیدا کرده‌اند.
برای مثال شما می‌توانید شباهت‌های زیادی بین فرانسوی و انگلیسی بیابید. این شباهت‌ها ناشی از نفوذ کلمات فرانسوی در انگلیسی است. علاوه بر این، فرانسوی می‌تواند پایه‌ای محکم برای آموزش سایر زبان‌ها نظیر رومی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و رومانیایی نیز ایجاد کند. بنابراین یکی دیگر از فواید آموزش زبان فرانسه در یزد را می‌توان پایه‌گذاری برای آموزش زبان‌های دیگر دانست.

مهاجرت موفق با زبان فرانسوی

اگر به فکر مهاجرت از ایران هستید، باید بدانید که مهاجرت تحصیلی یکی از ساده‌ترین راه‌ها است. اما این که به کدام کشور مهاجرت کنید و برنامه تحصیلی خود را بچینید هم اهمیت ویژه‌ای دارد. کشور فرانسه یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها را در سراسر دنیا دارد. دانشگاه‌های سوربن، پیر، ماری کوری و ... از جمله دانشگاه‌های معتبر و خوش نام در سطح بین‌المللی هستند.
یکی از راه‌هایی که شانس مهاجرت تحصیلی شما را به این دانشگاه‌های ارزشمند افزایش می‌دهد، بهره‌مندی از آموزش زبان فرانسه در یزد است. با آموزش زبان فرانسه حتی می‌توانید از کمک هزینه‌هایی که دولت فرانسه برای ثبت نام دانشجویان لحاظ می‌کند نیز برخوردار شوید. کافیست قبل از مهاجرت درباره دانشگاه مربوطه به خوبی تحقیق کنید و در رزومه خود تسلط به زبان فرانسوی را حتما ذکر نمایید. بدین ترتیب می‌توانید مهاجرت آسان‌تری در پیش داشته باشید.

زبانی سرشار از هنر را در کلاس های زبان فرانسوی در یزد بیاموزید

هنر در زبان

زبان فرانسوی یکی از زبان‌های مشهور در دنیا است که آثار هنری و ادبی بسیاری را در دل خود جای داده است. چه کسی می‌تواند تأثیر فیلم‌ها، آهنگ‌ها، تئاتر، هنرهای تجسمی و سایر زیبایی‌های فرهنگ فرانسه را نادیده بگیرد؟
بی‌شک خدماتی که زبان فرانسه به دنیای هنر ارائه کرده را نمی‌توان فراموش کرد. آثار ویکتور هوگو، مولیر، سندار سنقر، لئوپولد، آلن دولن، ژان پل سارتر و بخش اعظم دیگری از بزرگان دنیا فرانسوی بوده و با بهره‌مندی از دوره‌های آموزش زبان فرانسه یزد می‌توانید ارتباط بهتری با زندگی و آثار این اسطوره‌ها برقرار کنید.

کلام آخر

دانستن یک زبان خارجی می‌تواند کمک زیادی به افراد برای یافتن موقعیت تحصیلی، شغلی و برقراری ارتباطات بین‌المللی باشد. اما این که کدام زبان را برای آموزش انتخاب کنید، بسیار مهم است. زیرا ارزش یادگیری برخی از زبان‌ها از سایرین بسیار بیشتر بوده و مزایای زیادی به همراه دارند.
زبان فرانسوی یکی از زبان‌های مهم و رایج در سطح دنیا است. بیش از سیصد میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت می‌کنند. علاوه بر این، شرکت‌های خارجی بسیاری به دنبال جذب افرادی مسلط به زبان فرانسوی هستند. زیرا با توجه به قدرت اقتصادی فرانسه، این کشور به یکی از پیشتازان عرصه اقتصادی در دنیا تبدیل شده است.
اگر به دنبال آموزش زبان فرانسه در یزد هستید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و بررسی این صفحه از سایت یزد کلاس را از دست ندهید. این مقاله کمک می‌کند تا با اهمیت ویژه زبان فرانسوی بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این، در این مقاله نکات جالبی راجع به زبان فرانسوی ذکر کردیم که دانستن آن‌ها می‌تواند برای هر فردی جذاب باشد.
از شما همشهریان عزیز یزد تقاضا داریم چنان‌چه تجربه‌ای از شرکت در کلاس‌های معرفی شده در این صفحه دارید، در بخش نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.