یــزد کــلاس

آموزشگاه و مدرس‌یاب تخصصی شهر یزد

لیست کلاس های آموزش خیاطی در یزد

شوخی وخین! یعنی اِقَه کلاسِ خَشِ خیاطی دارِم تو یزد؟

در این صفحه از سایت، لیست کلاس های آموزش خیاطی در یزد آورده شده‌اند. با کلیک بر روی توضیحات هر کلاس می‌توانید با جزئیات مربوط به آن کلاس از جمله سرفصل‌ها، شماره تماس، آدرس و … مطلع شوید.

رشته آموزشی خود را انتخاب کنید
رشته آموزشی خود را انتخاب کنید
فیلتر آموزشگاه یا مدرس شخصی؟
عکس پروفایلل - کد T4-T
آموزشگاه خیاطی | کد T4
Location
خیابان امام
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: نازک دوزی | مانتو دوزی | دوخت لباس شومیز
عکس پروفایل - کد T3-T
آموزشگاه خیاطی | کد T3
Location
شهرک رزمندگان
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: نازک دوزی | ضخیم دوزی | مانتو دوزی | شلوار دوزی | لباس شب و عروس | طراحی لباس
تصویر پیش فرض پروفایل کلاس
آموزشگاه خیاطی | کد T2
Location
بلوار فرودگاه
People
عمومی | نیمه‌خصوصی | خصوصی
Book
آموزش: نازک دوزی | ضخیم دوزی | مانتو دوزی | شلوار دوزی | لباس شب و عروس | دوخت لباس شومیز | طراحی لباس
عکس پروفایل T1
آموزشگاه خیاطی | کد T1
Location
قاسم آباد
People
عمومی | خصوصی
Book
آموزش: نازک دوزی | ضخیم دوزی | شلوار دوزی | لباس شب و عروس
فیلتر آموزشگاه یا مدرس شخصی؟
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
خیابان امام
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
نازک دوزی
مانتو دوزی
دوخت لباس شومیز
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
شهرک رزمندگان
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
نازک دوزی
ضخیم دوزی
مانتو دوزی
شلوار دوزی
لباس شب و عروس
طراحی لباس
نمایی از شهر یزد
عمومی | نیمه‌خصوصی | خصوصی
بلوار فرودگاه
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
نازک دوزی
ضخیم دوزی
مانتو دوزی
شلوار دوزی
لباس شب و عروس
دوخت لباس شومیز
طراحی لباس
نمایی از شهر یزد
عمومی | خصوصی
قاسم آباد
CLASSES
کلاس‌ها
آیکون پیکان خمیده
نازک دوزی
ضخیم دوزی
شلوار دوزی
لباس شب و عروس
دوره‌های زیر هم تو سایت معرفی کِردِم، مِخِد نگاه کُنِد؟
آیکون پیکان خمیده
گیره کاغذ
می‌توانید جستجوی خود را ادامه دهید
آیکون پیکان خمیده
(مراکز آموزشی + مدرسان)
توضیحات این رشته

آموزش خیاطی در یزد یکی از پرطرفدارترین آموزش‌ها محسوب می‌شود. همانطور که مشاهده کردید در این صفحه اطلاعات جامعی از انواع کلاس ‌های خیاطی در یزد گردآوری کردیم. کلاس‌های معرفی شده سرفصل‌های متفاوتی از خیاطی را آموزش داده و تنوع بسیاری دارند که می‌توانید با کلیک بر روی توضیحات هر کلاس، آن‌ها را بررسی نمایید.
اگر برای یادگیری حرفه خیاطی، تصمیم گرفته‌اید در یک آموزشگاه ثبت‌نام کنید می‌توانید به صفحه مربوطه یعنی آموزشگاه خیاطی در یزد مراجعه و آموزشگاه دلخواه خود را برای شروع یادگیری انتخاب نمایید.
در ادامه با سامانه یزد کلاس همراه باشید تا در مورد این رشته آموزشی جذاب و پرطرفدار، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب کلاس خود اقدام کنید.

کلاس آموزش خیاطی در یزد ویژه مبتدی‌ها

نازک دوزی

اگر به دنبال کسب درآمد از دوره‌‌های آموزش خیاطی یزد هستید باید روی مهارت نازک دوزی خود تمرین بسیاری داشته باشید. در کلاس‌های نازک دوزی، کشیدن الگو، برش و دوخت البسه مختلف به فرد آموزش داده می‌شود. بدین ترتیب فرد می‌تواند بعد از یادگیری این مهارت در تولیدی‌های لباس، مزون‌ها و ... فعالیت کرده و درآمد خوبی کسب کند.
آموزش برش و دوخت انواع شلوار، دامن، بالاتنه و مانتو در این کلاس خیاطی آموزش داده می‌شود. حتی اگر در خیاطی هیچ پیش زمینه خاصی ندارید، شرکت در این کلاس به شما پیشنهاد می‌شود؛ زیرا برای شرکت در آن به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارید. از سویی دیگر مهارت نازک دوزی لازمه شرکت در بسیاری از کلاس‌های خیاطی می‌باشد.
جهت مشاهده این کلاس به صفحه کلاس نازک دوزی در یزد مراجعه کنید.

از جمله مفید‌ترین کلاس خیاطی یزد

ضخیم دوزی

ضخیم دوزی یکی از رشته‌های مهم کلاس های آموزش خیاطی در یزد است. با یاد گرفتن مهارت ضخیم دوزی، فرد قادر خواهد بود انواع کت، پالتو، شنل و سایر لباس‌های ضخیم زمستانه را بدوزد. بنابراین بدیهی است که یادگیری این مهارت بسیار مهم و درآمدزا خواهد بود. البته اکثر کلاس‌ها تسلط روی نازک دوزی را پیش نیاز یادگیری ضخیم دوزی می‌دانند. بنابراین اگر پیش زمینه‌ای در این حوزه ندارید، ابتدا به سراغ نازک دوزی رفته و سپس در کلاس‌های ضخیم دوزی شرکت کنید.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس ضخیم دوزی در یزد مراجعه نمایید.

متنوع‌ترین و پرکاربردترین آموزش خیاطی در یزد

مانتو دوزی

مانتو جایگاه بسیار ویژه‌ای در فرهنگ پوشش بانوان دارد. اگر به دنبال دوخت مانتوهای متنوع و داشتن یک مزون شیک هستید، باید در میان کلاس‌ های خیاطی در یزد، مانتو دوزی را انتخاب کنید. در کلاس‌های مانتو دوزی دوخت انواع یقه‌ها و مدل‌های متنوع مانتو به هنرجو آموزش داده می‌شود. بنابراین بعد از پایان کلاس شما می‌توانید انواع مدل‌های مانتو را بر اساس خلاقیت خود طراحی کرده و مدل‌های منحصر به فردی را بدوزید.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس مانتودوزی در یزد مراجعه کنید.

از جمله پردرآمدترین کلاس خیاطی در یزد

دوخت لباس شب و عروس

شب عروسی به عنوان خاص‌ترین شب در زندگی هر فرد یاد می‌شود. بنابراین هر فردی دوست دارد لباسی که برای این شب انتخاب می‌کند، خاص و زیبا جلوه کرده و متفاوت از دیگران باشد. به همین دلیل دوخت لباس عروس و لباس شب یکی از پردرآمدترین شاخه‌های خیاطی است که مهارت زیادی را هم می‌طلبد.
البته توجه داشته باشید که قبل از شرکت در این کلاس‌ها شما باید به اصول ابتدایی خیاطی مسلط باشید تا بتوانید اصول حرفه‌ای‌‌تر را به راحتی بیاموزید. بنابراین یادگیری اصول نازک دوزی، ضخیم دوزی، الگوسازی و طراحی لباس، پیش نیازهای شرکت در این کلاس آموزش خیاطی در یزد هستند.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس دوخت لباس شب و عروس در یزد مراجعه نمایید.

کلاسی متفاوت و پر از خلاقیت

دوخت شومیز

شومیز یکی از البسه‌های بسیار پرطرفدار در بین بانوان است که تقریبا تمامی بانوان در سنین مختلف خواهان پوشیدن آن هستند. شومیز‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها و هم چنین مدل‌های متنوعی طراحی و دوخته می‌شوند. با شرکت در کلاس‌های آموزش خیاطی در یزد می‌توانید با نحوه دوخت انواع شومیز‌ها آشنا شده و بدین ترتیب از تولیدی‌ها و مزون‌ها سفارش بگیرید.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس دوخت شومیز در یزد مراجعه کنید.

پتانسیل کسب درآمد نسبتا سریع با ثبت نام در این کلاس!

شلوار دوزی

شلوار دوزی یکی از شاخه‌های خیاطی است که برای حضور در آن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید. از سویی دیگر فروش شلوار در بازار زیاد بوده و به همین دلیل تولیدی‌ها نیاز زیادی به خیاط مسلط به شلوار دوزی دارند. بنابراین اگر به دنبال راهی آسان‌‌تر نسبت به سایر شاخه‌های خیاطی برای کسب درآمد هستید، شلواردوزی می‌تواند بهترین گزینه باشد. کافیست در یکی از کلاس‌های خیاطی در یزد ثبت نام کرده و آموزش خود را آغاز کنید.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس شلواردوزی در یزد مراجعه کنید.

کلاسی متفاوت و کاربردی

طراحی لباس

آشنایی با اصول طراحی لباس کمک می‌کند تا هنرجو البسه را به شکل متفاوت و صحیح‌تری نسبت به سایرین طراحی کند. آشنایی با انواع فرم بدنی، طراحی مانکن، طراحی مفهومی، طراحی دستی، رنگ و پارچه شناسی و طراحی لباس با کمک کامپیوتر از جمله اصولی است که در این کلاس‌ها به هنرجو آموزش داده می‌شود. بعد از اتمام این دوره، هنر جو می‌تواند انواع لباس‌ها را مطابق با ترندهای روز جهانی طراحی کرده و ایراد انواع البسه را رفع کند.
جهت مشاهده لیست این کلاس به صفحه کلاس طراحی لباس در یزد مراجعه کنید.

امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی در این رشته

طراحی دوخت

رشته طراحی دوخت یکی از رشته‌های بسیار پرطرفدار است که امکان تحصیلات دانشگاهی تا مقطع دکتری نیز برای آن فراهم آمده است. یادگیری اصول طراحی دوخت کمک می‌کند تا فرد بتواند با خلاقیت و هنر خود انواع البسه با طراحی‌های گوناگون را ارائه کند. آموزش خیاطی در یزد در زمینه طراحی دوخت بسیار متنوع بوده و شما باید مطابق با نیاز خود و سرفصل‌های آموزشی هر دوره، کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خیاطی مولد هنر و ثروت

اگر به فکر شرکت در دوره‌های آموزش خیاطی در یزد هستید، حتما می‌دانید که خیاطی مهارت خلق آثار هنری از جنس پارچه‌های گوناگون است. مهم نیست چه لباسی می‌دوزید، در هر صورت ذهن خلاق شما می‌تواند با دانستن اصول طراحی دوخت هر لحظه اثر هنری جدیدی خلق کند.

خاص بودن البسه طراحی و دوخته شده توسط شما به راحتی می‌تواند باعث خلق یک برند شخصی در دنیای مد و پوشاک شود. به همین دلیل گفته می‌شود، خیاطی یک مهارت به شدت پولساز است. حتی اگر در این حیطه مهارت خیلی خارق‌العاده‌ای نداشته باشید، باز هم ثروت به سراغ شما خواهد آمد. زیرا تنها با دانستن اصول ابتدایی خیاطی شما می‌توانید در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار شده و از طریق دوخت البسه ساده و یا تعمیر لباس‌ها و یا حتی دوخت سرویس آشپزخانه و … کسب درآمد کنید.

فراموش نکنید که همیشه قرار نیست اصول پیچیده‌ای در خیاطی را یاد بگیرید تا بتوانید محصولی برای فروش ایجاد کنید. کافیست کمی به ذهن خلاق خود اعتماد کرده و نیازهای جامعه را بشناسید.

خیاطی و ترشح دوپامین

دوپامین یکی از هورمون‌های مهم در بدن انسان است که با ایجاد حس خوب باعث افزایش شادی و رضایت از زندگی می‌شود. جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده‌اند، خیاطی و سایر صنایع دستی، باعث افزایش ترشح دوپامین در مغز می‌شوند. بدین ترتیب ذهن فرد از نگرانی‌ها و استرس رها شده و احتمال افسردگی در فرد را کاهش می‌دهد. در نهایت نیز یک اثر هنری زیبا و خلاقانه ایجاد می‌شود که باعث احساس شادی بیشتر فرد می‌گردد.

در واقع خیاطی یک فرآیند چند مرحله‌ای است که در هر مرحله شما باید خلاقیت و تمرکز کافی برای اجرای آنچه می‌دانید، داشته باشید. کشیدن الگو، برش پارچه، دوختن و رفع عیوب و در نهایت ترکیب رنگ‌ها و الگوها و خلق یک لباس جدید، حس موفقیت را در ذهن شما به وجود می‌آورد. بدین ترتیب خیاطی می‌تواند برای شما احساس لذت‌بخشی به همراه داشته باشد و سلامت روان شما را تا حد زیادی تضمین کند.

خاص‌‌تر از همگان باشید

با کلاس های آموزش خیاطی در یزد شما می‌توانید برای خود نیز البسه‌هایی زیبا و خاص بدوزید. کافیست یک مدل خاص انتخاب کرده و آن را با پارچه‌ای متفاوت طراحی کنید. خواهید دید که در هر مجلس و مهمانی شما زیباتر از همگان خواهید بود؛ اما این تمام ماجرا نیست. شما می‌توانید البسه خود را کاملا متناسب با اندام و فیزیکی که دارید دوخته و نگران تناسب لباس نباشید. بدین ترتیب همیشه خاص و تک به نظر خواهید رسید.

علاوه بر این، شما به عنوان خیاط دیگر نباید نگران خرید لباس برای هیچ مهمانی و مجلسی باشید. همیشه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباسی مطابق با ترندهای روز جهانی دوخته و برای مهمانی بپوشید. به همین دلیل هیچگاه با البسه تکراری و از مد افتاده دیده نمی‌شوید.

خیاطی در حال بریدن یک پارچه با قیچی

مغزی به چابکی انگشتان!

همه ما می‌دانیم که برای خیاطی نیاز به کار با نخ و سوزن و چرخ خیاطی خواهیم داشت. این فرآیند هماهنگی بالای چشم و ذهن را می‌طلبد. شما باید بتوانید برش‌های دقیقی ایجاد کرده و کوک‌هایی دقیقا مطابق الگو بزنید. حتی یک خطا و جا به جایی یک سانتی متر روی پارچه، می‌تواند نتیجه کار شما را نامطلوب جلوه دهد.

بنابراین با کلاس آموزش خیاطی در یزد و شروع یادگیری این حرفه، مهارت‌های حرکتی شما بهبود پیدا خواهد کرد. ذهن شما چابک‌‌تر شده و با حرکات دست شما تصمیم‌هایی سریع در لحظه می‌گیرد.

برقراری ارتباط اجتماعی قوی‌تر

تمامی افراد در سنین و مشاغل مختلف نیاز به البسه برای مهمانی، حضور در محل کار، استفاده روزانه و … دارند. این نیاز باعث می‌شود تا افراد بیشتری به شما برای دوخت البسه مختلف مراجعه کنند. بنابراین شما می‌توانید ارتباطات اجتماعی خود را قوی‌‌تر کرده و با شبکه بزرگی از افراد در ارتباط باشید. این امر باعث می‌شود هم افراد بیشتری را به عنوان مشتری جذب کرده و هم مشهورتر شوید.

عکسی از یک کارگاه خیاطی با چند مانکن و چرخ خیاطی

چگونه یک کلاس آموزش خیاطی در یزد مناسب را انتخاب کنیم؟

تعیین هدف: این که چه کلاسی برای شما مناسب‌تر است، کاملا به شرایط و مهارت‌های خودتان بستگی دارد. قبل از انتخاب کلاس از خود سوال کنید، هدف شما چیست؟ چرا می‌خواهید خیاطی را یاد بگیرید؟ آیا به دنبال دوخت حرفه‌ای لباس عروس هستید؟ آیا دوست دارید در آینده یک مزون بزرگ لباس عروس برپا کنید؟ یا دوست دارید یک تولیدی لباس به راه بیندازید؟ برای هر هدفی نیاز به مهارت‌های گوناگونی است. بنابراین قبل از انتخاب کلاس، نیازهای خود را شناسایی کنید.

بررسی سرفصل‌های آموزشی: کلاس‌های مختلف، دوره‌های آموزشی متفاوت با سرفصل‌های مختلف دارند. قبل از انتخاب و شروع هر کلاس آموزش خیاطی یزد، سرفصل‌های آموزشی آن دوره را بررسی کنید. موضوعاتی که تدریس می‌شوند باید مطابق با نیازهای شما باشند. در غیر این صورت کلاس برای شما جذاب نخواهد بود. ما در سامانه یزد کلاس سعی کرده‌ایم برای هر کلاس توضیحات خوبی ارائه دهیم که با کلیک بر روی توضیحات هر کلاس می‌توانید مطالعه و بررسی بفرمایید.

بررسی پیش نیازها: همانطور که اشاره کردیم، برای شرکت در هر کلاسی احتیاج به یادگیری پیش‌نیازهای آن کلاس خواهید داشت. بنابراین قبل از پرداخت شهریه و انتخاب کلاس مطمئن شوید که تسلط کافی روی پیش‌نیازهای دوره خیاطی مربوطه دارید. البته برخی از دوره‌ها بدون پیش نیاز بوده و از این جهت مشکل خاصی نخواهید داشت.

کلام آخر

آیا به دنبال کلاس خیاطی یزد هستید؟ چه مهارت‌هایی دارید و به دنبال ارتقا و آموزش بیشتر کدام مهارت‌ها می‌گردید؟ هر کدام از این مهارت‌ها چه مزایایی برای شما به همراه دارند؟ در این صفحه لیستی از کلاس های آموزش خیاطی در یزد را معرفی کرده و راجع به مزایای آموزش خیاطی صحبت کردیم. شما می‌توانید با خواندن توضیحات این بخش با دید بازتری به سراغ انتخاب کلاس‌های آموزشی بروید.